تشخیص اصل بودن فیلتر یخچال

مدل های مختلفی از فیلتر های یخچال در بازار وجود دارد که تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن ها کار دشواری است. بالخص زمانی که تجربه ای در این زمینه نداشته باشید و نتوانید با یک نگاه و یا با چند راهکار ساده، تفاوت آن ها را متوجه شوید. هم چنین انتخاب و خریداری فیلتر یخچال تقلبی، می تواند برای سلامت شما و خانواده تان مضر بوده و باعث انواع بیماری های گوارشی و حتی سرطان شود. حال آریا تعمیر این مطلب را برای شما جمع آوری کرده است تا در مراحل مختلف نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر یخچال را بررسی نمایید. شما می توانید برای آموزش نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

تشخیص اصل بودن فیلتر یخچال

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد خرید فیلتر یخچال دارید برای بررسی راه های تشخیص اصل بودن این محصول در این مقاله با آریا تعمیر با ما همراه باشید.

  • خرید فیلتر آب یخچال
  • تفاوت بسته بندی فیلتر یخچال اصل از قلابی
  • تشخیص اصل یا تقلبی بودن فیلتر یخچال از نوشته های روی بسته بندی
  • تشخیص اصل یا تقلبی بودن فیلتر یخچال از روی برند تولید کننده
  • چگونه از روی لیبل می توان اصل بودن فیلتر یخچال را تشخیص داد؟
  • تطبیق مقدار آب دهی روی بسته بندی با نوشته روی محصول برای تشخیص اصل بودن فیلتر یخچال
  • بررسی تعداد لایه های فیلتر آب یخچال اصل
  • عمر مفید فیلتر آب یخچال چقدر است؟
  • فیلتر آب یخچال چه استاندارد هایی باید داشته باشد؟
  • اعتماد به تکنسین و تعمیرکار برای تعویض فیلتر آب یخچال
  • بررسی نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال

خرید فیلتر آب یخچال و تشخیص اصل بودن آن

خرید فیلتر آب یخچال و تشخیص اصل بودن آن، شاید به عنوان اولین مرحله برای تعویض فیلتر آب یخچال به شمار می آید. شما باید بدانید مدل های مختلفی که توسط برند های گوناگون تولید شده اند، با کیفیت های متغیر در بازار موجود می باشد. بهتر است‌ شما برای خرید فیلتر آب یخچال، از طریق فروشگاه های معتبر و مجاز اقدام نمایید. هم چنین باید در نظر داشته باشید که تعویض فیلتر آب یخچال، کار چندان ساده ای نیست و باید توسط یک تکنسین کمک بگیرید. شما می توانید برای این کار از تعمیر کاران آریا تعمیر کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که باید از خرید فیلتر آب یخچال ارزان قیمت خودداری کنید. چرا که یک فیلتر آب یخچال اصل، از قیمت پایینی برخوردار نمی باشد.

تفاوت بسته بندی فیلتر یخچال اصل و قلابی

یکی از اولین نکاتی که برای تشخیص اصل بودن یا تقلبی بودن فیلتر آب یخچال باید مورد بررسی قرار دهید بسته بندی این محصولات است؛ در ادامه به بررسی تفاوت بسته بندی فیلتر یخچال اصل و قلابی خواهیم پرداخت.

فیلتر آب یخچال، از حساسیت بالایی برخوردار بوده و برای حفظ و نگهداری آن، از دو نوع ماده نگهدارنده استفاده می شود. هم چنین باید بدانید که فیلتر آب یخچال، در صورتی که در معرض هوای آزاد قرار بگیرد، عمر و کیفیت خود را از دست می دهد. به همین خاطر یکی از مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید فیلتر آب به آن توجه کنید، بسته بندی مناسب و درست آن می باشد. به طور معمول فیلتر آب یخچال تقلبی و فیک، به صورت فله ای در یک کارتن قرار می گیرند. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که زمان خرید‌ به دنبال فیلتر آب یخچال باشید که دارای بسته بندی مناسب و هم چنین بوی ماده نگهدارنده باشد.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن فیلتر یخچال از نوشته های روی بسته بندی

از جمله نکاتی که باید در زمان خرید فیلتر آب یخچال به آن توجه کنید، نوشته های درج شده بر روی بسته بندی فیلتر آب یخچال می باشد. این نوشته ها باید به طور کامل با نوشته های درج شده بر روی محصول تطابق داشته باشد. در غیر این صورت امکان دارد محصول برند دیگری را که امکان دارد فیک و تقلبی باشد را در داخل بسته بندی دیگری قرار دهند. همین طور باید بدانید که فیلتر آب یخچال اصل، در یک بسته بندی کاملا محکم و مرغوب انجام شده است.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن فیلتر آب یخچال از روی برند تولید کننده

شاید بتوان ادعا کرد که راحت ترین راه برای تشخیص اصل بودن یا تقلبی بودن فیلتر آب یخچال بررسی برند تولید کننده آن است.

در زمان خرید فیلتر آب یخچال، حتما نام برند تولید کننده را در گوگل سرچ کنید و در مورد پیشینه فیلتر آب یخچال که قصد خریداری آن را دارید، اطلاعاتی را به دست آورید. هم چنین باید مطمئن شوید که چنین برند تولید کننده ای اقدام به تولید فیلتر آب یخچال کرده باشد.

چگونه از روی لیبل می توان اصل بودن فیلتر یخچال فریز را تشخیص داد؟

شما باید در زمان خرید فیلتر آب یخچال به نوشته های روی لیبل چسبیده شده بر روی محصول و بسته بندی توجه کنید. این نوشته ها و برچسب ها نباید کج چسبیده باشد و همین طور باید زیر آن علائمی مربوط به فیلتر آب یخچال ثبت شده باشد. به طور کلی در نظر داشته باشید که وجود این علائم و نوشته ها دلیل محکمی بر اورجینال بودن فیلتر آب یخچال نمی باشد اما در صورت عدم وجود موارد گفته شده بر روی بسته بندی، قطعا فیلتر آب یخچال که برای خرید انتخاب کرده اید، تقلبی می باشد.

تطبیق مقدار آب دهی روی بسته بندی با نوشته روی محصول برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن فیلتر یخچال

یکی از نکات مهمی که باید در زمان خرید فیلتر آب یخچال به آن توجه کنید، مقدار آبدهی نوشته شده بر روی لیبل فیلتر با نوشته های درج شده بر روی لوله فیلتر آب یخچال تظابق داشته باشد. در غیر این صورت فیلتر آب یخچال که برای خرید انتخاب کرده اید مناسب یخچال شما نیست و باید از خرید آن اجتناب کنید.

بررسی تعداد لایه های فیلتر آب یخچال اصل

یکی از نکات حائز اهمیت که باید در زمان خرید فیلتر آب یخچال اصل به آن توجه کنید، تعداد لایه های آن می باشد. به طور کلی هر چه تعداد لایه های فیلتر آب یخچال بیش تر باشد، کیفیت محصول بیش تر است. اما باید بدانید که تعداد لایه های فیلتر آب یخچال، ربطی به اصل و یا تقلبی بودن فیلتر آب یخچال ندارد.

عمر مفید فیلتر آب یخچال چقدر است؟

از دیگر مسائل مهمی که باید در زمان خرید فیلتر آب یخچال به آن توجه کنید، عمیر مفید آن می باشد. البته لازم به ذکر است که عمر مفید فیلتر آب یخچال، بسته به فیلتر های پیش تصفیه، آب ورودی و … می باشد. اما به طور کلی یک فیلتر آب یخچال باید به صورت مفید یک سال عمر مفید داشته باشد. در صورتی که تصمیم دارید به تنهایی و بدون نظر یک تکنسین فیلتر آب یخچال را خریداری کنید، به سراغ فروشندگانی بروید که کم تر یک سال عمر مفید این محصول را به شما اعلام نکنند.

فیلتر آب یخچال چه استاندارد هایی باید داشته باشد؟

از جمله موارد مهمی که می توان برای نحوه تشخیص اورجینال بودن از تقلبی بودن فیلتر آب یخچال نام برد، استاندارد های سلامت از سازمان های NFS و FDA می باشد. در صورت وجود این استاندارد ها، قطعا فیلتر آب یخچال که انتخاب کرده اید، اصل می باشد. هم چنین یک فیلتر آب یخچال اصل باید دارای هولوگرام مخصوص جهت پیگیری در وب سایت های فروشنده و تولید کننده باشد.

اعتماد به تکنسین و تعمیرکار برای تعویض فیلتر آب یخچال

در صورتی که نتوانستید از طریق مراحل گفته شده، فیلتر آب یخچال اصل از تقلبی را تشخیص دهید، می توانید به یک تکنسین و تعمیرکار ماهر اعتماد کنید. تکنسین، تخصص و مهارت کافی را در جهت تشخیص فیلتر آب یخچال اصل از تقلبی داشته و می تواند علاوه بر تعویض فیلتر آب یخچال، از اصل آن برای یخچال شما استفاده نماید.

نتیجه گیری از نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن فیلتر آب یخچال

نحوه تشخیص اورجینال بودن فیلتر آب یخچال، از جمله مواردی است که برای داشتن آب خنک و گوارای سالم، باید به آن توجه کنید. در غیر این صورت علاوه بر این که به سلامت یخچال خود در دراز مدت آسیب می رسانید، برای سلامت خودتان نیز ضرر خواهد داشت. هم چنین به گفته تکنسین های آریا تعمیر، استفاده نکردن از فیلتر آب یخچال خیلی بهتر از استفاده از فیلتر آب یخچال فیک و تقلبی است.

اصلی ترین نکاتی باید برای تشخیص فیلتر یخچال اصل و اورجینال به آن توجه کنید موارد زیر است:

  • بسته بندی فیلتر اب یخچال

معمولا فیلتر های فیک و تقلبی به صورت فله ای و درون کارتن به فروش می رسند.

  • تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال از روی استاندارد های محصول

فیلتر آب یخچال اصل باید دارای دو استاندارد FDA و NFS باشد.

  • تشخیص اورجینال بودن فیلتر آب یخچال از روی تعداد لایه ها

معمولا هر چقدر که تعداد لایه های فیلتر اب یخچال بیشتر باشید کیفیت قطعه بالاتر است.

توجه داشته باشید که تعویض فیلتر آب یخچال نیاز به مهارت دارد. همین طور خرید و انتخاب فیلتر آب یخچال باید با دقت خاصی انجام شود. اگر در این زمینه مهارتی ندارید، حتما با نمایندگی تعمیرات آریا تعمیر برای کمک گرفتن از تکنسین ها در تماس باشید.

Rate this post

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.