تعمیر درب یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال و عیب یابی یخچال

تعمیر درب یخچال جنرال الکتریک یکی از مشکلات بزرگی است که کاربران زیادی درباره آن با ما تماس می‌گیرند.

درب یخچال یکی از مهم ترین قسمت های یخچال فریزر است که خراب شدن آن باعث بروز مشکلات بزری در یخچال خواهد شد، مانند خالی شدن گاز یخچال و یا سرما نداشتن یخچال و برفک زدن یخچال که ما در وبسایت آریا تعمیر تصمیم گرفتیم مقاله ای برای برای این موضوع اختصاص دهیم، پس اگر شما نیز دارای مشکل درب یخچال جنرال هستید، با آریا تعمیر در این مقاله همراه باشید…

 

برای تعمیر درب یخچال می‌توانید با ما تماس بگیرید :

  1. تعمیرات در محل
  2. دارای 18 ماه گارانتی تعمیرات
  3. تعمیر در کمتر از 1 ساعت
  4. حضور تکنسین در محل شما، در زمان دلخواه شما
  5. استفاده از قطعات اورجینال
  6. هزینه پایین
  7. دارای بیش از 25 سال تجربه
جنرال الکتریک
نمایندگی مجاز یخچال جنرال الکتریک در تهران

از کجا بفهمیم درب یخچال خراب شده

یخچال فریزر ها باید همواره دارای سرمای کافی برای نگهداری درست ازمواد غذایی باشند، در نتیجه اگر داخل یخچال فریزر سرما نداشته باشد سبب می‌شود تمام مواد غذایی شما فاسد شود و باید آنها را دور بریزید.

حال اگر بنا به دلایلی درب یخچال درست بسته نشود و یا هر مشکل دیگری برای درب یخچال به وجود آید، این امر سبب می‌شود که سرمای داخل یخچال بیرون برود و گرمای بیرون وارد یخچال شود.

یا یکی از عمومی ترین مشگلات برفک زدن یخچال میباشد . که میتوانید با برسی آن در صورت مشگل با تعمیر کار یخچال جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید

پس یکی از علائم خرابی درب یخچال، سرما نداشتن داخل یخچال می‌تواند باشد.

 

در این صورت علاوه بر خراب شدن مواد غذایی، به موتور یخچال فشار زیادی وارد شده و باعث خرابی کمپرسور یخچال خواهد شد و در نتیجه هزینه زیادی باید برای تعمیرات آن صرف شود. پیشنهاد می‌کنم مقاله ی تست موتور یخچال را مطالعه کنید و از سلامت موتور یخچال خود مطلع شوید.

پیشنهاد می‌کنم هرچه سریع تر با ما تماس بگیرید تا درب یخچال شما را مثل روز اول تعمیر کنیم و از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری شود:

تعمیر درب یخچال جنرال الکتریک

لاستیک درب یخچال

همچنین یکی از مسائلی که ممکن است نادیده بگیرید و یا اصلا متوجه آن نشوید ، این است که لاستیک درب یخچال خراب شده باشد، در این صورت درب یخچال به درستی بسته نمی‌شود و همانطور که بالاتر نیز گفتیم باعث خارج شدن سرما از یخچال و وارد شده گرما به داخل یخچال می‌شود.

 

برای این موضوع می‌توانید طبق آموزشی که در قسمت تعویض لاستیک درب یخچال قرار داده ایم لاستیک درب یخچال خود را تست کنید و اگر خراب است آن را تعویض نمایید.

همچنین می‌توانید این کار را به ما بسپارید:

علت خراب شدن درب یخچال

بسیاری از کابران ممکن است با خود بپرسند که چرا درب یخچال خراب شده؟

خرابی درب یخچال جنرال الکتریک ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله مهم ترین آنها این است ، که اگر درب یخچال را سنگین کنید سبب می‌شود که به لولای درب یخچال فشار زیادی وارد شده و در نتیجه باعث بسته نشدن درب یخچال می‌شود.

پس همیشه سعی کنید مواد غذایی زیادی را در یخچال خود قرار ندهید.

اما در هنگام خراب شدن درب یخچال فریزر اصلا نگران نباشید! اگر در تهران مخصوصامنطقه پونک هستید تعمیرکاران جنرال الکتریک ما در حوضه پونک در کمتر از 1 ساعت در محل شما حضور پیدا میکنند

مرکز آریا تعمیر به سرعت و به بهترین شکلبرای شما تعمیر درب یخچال جنرال الکتریک  را بر عهده میگیرد و در صورت قابل تعمیر نبودن، آن را تعویض می‌نماید.

Rate this post

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.