تعمیر پوسیدگی و قرشدگی و ضربه خوردن درب یخچال

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر و ساید بای سایدها به صورت فوق تخصصی و تضمینی در شرکت بزرگ آریا تعمیر. اگر به دنبال رفع تمام پوسیدگی درب یخچال خود می باشید با ما همراه باشید.

تعمیر پوسیدگی و قرشدگی و ضربه خوردن درب یخچال

علت پوسیده شدن درب یخچال

پوسیده شدن درب یخچال ممکن اس بعد از گذشت 4 یا 6 سال شروع شود. اگر می خواهید بدانید علت اصلی پوسیده شدن درب یخچال چیست به صورت ساده می توانیم بگوییم: عدم تمیز نگه داشتن درب یخچال، عامل اصلی پوسیده شدن درب می باشد.در یخچال های ساید بای ساید پوسیدگی اغلب زیر آبسردکن یا دیسپنسر می باشد. اما در یخچال های معمولی کناره های درب ها دچار پوسیدگی می شوند.

زمانی که محیط آشپزخانه به گونه ای باشد که رطوبت بر روی درب باقی بماند و تمیز نشود با سرد و گرم شدن محیط باعث پوسیده شدن درب یخچال می گردد.

 

تعمیر یخچال در تهران

بله. در شرکت آریا تعمیر پوسیدگی درب یخچال به صورت 100% تضمینی قابل تعمیر می باشد. همچنین قابل ذکر می باشد امکان تعمیر رنگ یخچال نیز مهیا می باشد و می توانید رنگ دلخواه خود را بر روی درب یخچال انتخاب کنید و ما درب یخچال را به رنگ دلخواه شما در بیاوریم.

مدت زمان تعمیر پوسیدگی درب یخچال چقدر می باشد؟

بستگی به مقدار و حجم پوسیدگی ممکن است تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر یا ساید بای ساید بین 24 ساعت تا 48 ساعت طول بکشد.

اما بعد از اتمام کار شک نداریم که شما از نتیجه نهایی شگفت زده خواهید شد.

نحوه تعمیر پوسیدگی درب یخچال چگونه است؟

ابتدا تکنیسین های شرکت آریا تعمیر به محل آدرس شما مراجعه می کنند و درب را به کارگاه مخصوص تعمیرات درب یخچال انتقال می دهند.

سپس با انجام کارهای فنی بر روی درب یخچال و در نهایت رنگ آمیزی دقیق و بی نقص، بعد از چند ساعت که رنگ درب خشک شد مجددا درب توسط تکنیسین مربوطه به محل آدرس مشتری انتقال و بر روی یخچال نصب و تنظیم می شود.

پوسیدگی کدام درب ها را برطرف می نماید؟

تمام مدل و برندهای یخچال در شرکت آریا تعمیر قابل تعمیر می باشند. از جمله مدل های:

تنها کافی است با شرکت آریا تعمیر تماس بگیرید و در عرض 48 ساعت درب یخچال خود را به صورت باور نکردنی نو و عالی ببینید.

معایب پوسیده بودن درب یخچال

زمانی که درب یخچال پوسیده باشد بر روی ظاهر یخچال تاثیر بی نهایت منفی می گذارد. به گونه ای که باعث می شود یخچال بسیار کهنه و قدیمی دیده شود.

همچنین در صورتی که پوسیدگی درب سریع برطرف نشود باعث می شود همانند یک ویروس به جان کل درب افتد و در عرض یک سال میزان پوسیدگی چند برابر گردد.

اگر سریعا مشکل پوسیدگی درب یخچال برطرف نشود ممکن است ناچار باشید که در نهایت یک درب جدید و نو سفارش دهید و درب قابل تعمیر نباشد.

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h4″ img=”” question=”آیا پوسیدگی درب یخچال قابل تعمیر می باشد؟” img_alt=”” css_class=””] بله تیم آریا تعمیر آماده تعمیر رنگ قر شدگی ضربه خوزدگی و زنگ زدگی میباشد [/sc_fs_faq]

Rate this post

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.